Νέα

  • Οι τροφές του Σεπτεμβρίου που πρέπει να βάλεις στην καθημερινότητά σου

    Το τέλος του καλοκαιριού μάς βρίσκει όλους σε μια κάπως περίεργη φάση. Λίγο φαγητό παραπάνω στις διακοπές, καθημερινά ένα ουζάκι, μια μπύρα, ένα cocktail περισσότερο, λιγότερη άσκηση, ολοήμερο άραγμα στην ξαπλώστρα, όλα αυτά αφήνουν τα «σημάδια» τους στον οργανισμό μας. Γι’ αυτό ο Σεπτέμβριος είναι ένας μήνας που «σηκώνει» την αποτοξίνωση προκειμένου να επανέλθουμε στους
  • Σύμπλεγμα Βιταμινών Β

    Βιταμίνες συμπλέγματος Β: Σε ποια τρόφιμα θα τα βρείτε;

    Οι βιταμίνες του συμπλέγματος Β, ενώ ανήκουν στην ίδια ομάδα, στην πραγματικότητα είναι 8 διαφορετικές βιταμίνες, με διαφορετικές λειτουργίες και οφέλη η κάθε μία. Είναι απαραίτητες για να κρατούν σε υγιές το νευρικό σύστημα, το πεπτικό, το δέρμα, τα μαλλιά και τα νύχια, αλλά και για να συμβάλλουν στη διατήρηση ενός λειτουργικού ανοσοποιητικού συστήματος. Η
  • Έλλειψη Μαγνησίου: Δείτε πώς να την καταλάβετε και τι μορφής συμπλήρωμα να προτιμήσετε για να έχετε καλύτερα αποτελέσματα!

    Λαμβάνοντας υπόψη όλους τους σημαντικούς ρόλους που παίζει το μαγνήσιο στο σώμα – και το γεγονός ότι η ανεπάρκεια μαγνησίου είναι μια από τις κύριες ελλείψεις δομικών στοιχείων σε ενήλικες, με εκτιμώμενο το 80% να είναι ανεπαρκές σε αυτό το ζωτικής σημασίας ορυκτό (μέταλλο) – είναι καλή ιδέα να εξεταστεί το ενδεχόμενο λήψης συμπληρωμάτων μαγνησίου
  • Έλλειψη σιδήρου: Δείτε πώς να καταλάβετε αν έχετε και ποια είδη σιδήρου είναι καλύτερα να προτιμήσετε!

    Η έλλειψη σιδήρου είναι ο συνηθέστερος τύπος διατροφικής ανεπάρκειας. Το τι κάνει αυτό το μεταλλικό στοιχείο τόσο σημαντικό και πώς μπορούμε να διασφαλίσουμε ότι ο άνθρωπος λαμβάνει την κατάλληλη ποσότητα θα το εξετάσουμε παρακάτω. Σημάδια έλλειψης σιδήρου στον οργανισμό: Ο σίδηρος βοηθάει στον μεταβολισμό των πρωτεϊνών και παίζει ρόλο στην παραγωγή αιμοσφαιρίνης και ερυθρών αιμοσφαιρίων,
  • μελισσόχορτο

    Μελισσόχορτο: Το ελιξήριο της νεότητας

    Λένε πως οι αλχημιστές χρησιμοποιούσαν το μελισσόχορτο για να φτιάξουν ελιξήρια νεότητας. Το ταπεινό αυτό βότανο, που φυτρώνει στις πλαγιές περιοχών της χώρας, είναι ένα μικρό θαύμα της οικογένειας των βοτάνων. Με άρωμα λεμόνι το μελισσόχορτο, ή βάλσαμο λεμονιού, βάλσαμο κεριού μέλισσας, όπως είναι γνωστό, αρχίζει να γίνεται περισσότερο γνωστό και να χρησιμοποιείται. Οι θετικές
  • βιταμίνη Α

    Βιταμίνη Α: Σε ποιες τροφές θα τη βρείτε

    Η βιταμίνη Α ή ρετινόλη (ή αξηροφθόλη) είναι ένα από τα πιο σημαντικά φυσικά συστατικά για την ανάπτυξη και τη διατήρηση της καλής υγείας του οργανισμού. Πρόκειται για μια λιποδιαλυτή βιταμίνη, η οποία υπάγεται στην κατηγορία των καροτενοειδών. Είναι απαραίτητη για την υγεία του δέρματος και της όρασης, αλλά παίζει σημαντικό ρόλο και στη διατήρηση
  • Ω3 λιπαρά οξέα: το «φάρμακο» του 21ου αιώνα

    Το ανθρώπινο σώμα έχει την ικανότητα να παρασκευάζει σχεδόν όλα τα είδη των λιπαρών, χρησιμοποιώντας άλλα λιπαρά ή/και ωμές τροφές για την παρασκευή τους. Κάτι τέτοιο όμως δεν ισχύει με τα  – τόσο ευεργετικά για τον ανθρώπινο οργανισμό – ω3 λιπαρά οξέα. Τα τελευταία πρέπει να τα παρέχουμε οι ίδιοι στον οργανισμό μας, είτε καταναλώνοντας
  • Ο χειμώνας θέλει γερό ανοσοποιητικό: Ποιες τροφές μπορούν να θωρακίσουν την υγεία μας

    Ο χειμώνας είναι εδώ για τα καλά και κάνει τον οργανισμό μας περισσότερο ευάλωτο σε ιώσεις, αφού αυτή την εποχή βρίσκονται σε έξαρση. Η σωστή διατροφή είναι ένας από τους βασικούς παράγοντες για να τις αντιμετωπίσουμε, ενισχύοντας τον οργανισμό μας και θωρακίζοντας το ανοσοποιητικό μας σύστημα. Υπάρχουν διατροφικοί παράγοντες που ενισχύουν την άμυνα του οργανισμού
  • Χοληστερίνη: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε

    Η χοληστερίνη προκαλεί πρόβλημα μόνο αν τα επίπεδά της στο αίμα είναι υπερβολικά υψηλά. Αν έχετε περισσότερη χοληστερίνη απ’ ότι χρειάζεται το σώμα σας, μπορεί να δημιουργηθεί συσσώρευση λιπαρών αποθέσεων στις αρτηρίες σας, γεγονός που μπορεί να επηρεάσει την υγεία της καρδιάς σας. “Καλή” και “κακή” χοληστερίνη Η “καλή” χοληστερίνη ή λιποπρωτεΐνη υψηλής πυκνότητας (HDL),
  • +30 2106839147 +30 6907168447