• Ω3 λιπαρά οξέα: το «φάρμακο» του 21ου αιώνα

    Το ανθρώπινο σώμα έχει την ικανότητα να παρασκευάζει σχεδόν όλα τα είδη των λιπαρών, χρησιμοποιώντας άλλα λιπαρά ή/και ωμές τροφές για την παρασκευή τους. Κάτι τέτοιο όμως δεν ισχύει με τα  – τόσο ευεργετικά για τον ανθρώπινο οργανισμό – ω3 λιπαρά οξέα. Τα τελευταία πρέπει να τα παρέχουμε οι ίδιοι στον οργανισμό μας, είτε καταναλώνοντας
  • Ο χειμώνας θέλει γερό ανοσοποιητικό: Ποιες τροφές μπορούν να θωρακίσουν την υγεία μας

    Ο χειμώνας είναι εδώ για τα καλά και κάνει τον οργανισμό μας περισσότερο ευάλωτο σε ιώσεις, αφού αυτή την εποχή βρίσκονται σε έξαρση. Η σωστή διατροφή είναι ένας από τους βασικούς παράγοντες για να τις αντιμετωπίσουμε, ενισχύοντας τον οργανισμό μας και θωρακίζοντας το ανοσοποιητικό μας σύστημα. Υπάρχουν διατροφικοί παράγοντες που ενισχύουν την άμυνα του οργανισμού
  • Χοληστερίνη: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε

    Η χοληστερίνη προκαλεί πρόβλημα μόνο αν τα επίπεδά της στο αίμα είναι υπερβολικά υψηλά. Αν έχετε περισσότερη χοληστερίνη απ’ ότι χρειάζεται το σώμα σας, μπορεί να δημιουργηθεί συσσώρευση λιπαρών αποθέσεων στις αρτηρίες σας, γεγονός που μπορεί να επηρεάσει την υγεία της καρδιάς σας. “Καλή” και “κακή” χοληστερίνη Η “καλή” χοληστερίνη ή λιποπρωτεΐνη υψηλής πυκνότητας (HDL),
  • Βιταμίνη Β-17

    Η βιταμίνη B17, που ονομάζεται επίσης αμυγδαλίνη ή λαετρίλιο, είναι θρεπτική ουσία γλυκοσίδης που συνδέεται με την πρόληψη του καρκίνου σε εναλλακτικές ιατρικές πρακτικές. Η βιταμίνη Β17 προέρχεται από φυσικές πηγές τροφίμων και είναι πλούσια σε σπόρους της οικογένειας των prunasin, όπως τα βερίκοκα και τα μήλα. Iστορία Οι Ρώσοι χρησιμοποίησαν για πρώτη φορά αμυγδαλίνη
  • 10 τροφές που «καίνε» το λίπος στην κοιλιά

    Η συσσώρευση λίπους στην κοιλιά είναι ένα πρόβλημα που απασχολεί έντονα τόσο τους άνδρες όσο και τις γυναίκες, ιδιαίτερα δε από μία ηλικία και μετά. Πέρα από το ότι είναι αντιαισθητικό και άβολο, το υπερβολικό λίπος στην περιοχή της κοιλιάς αποτελεί παράγοντα που αυξάνει τις πιθανότητες εμφάνισης διαβήτη και καρδιακών νοσημάτων. Από την άλλη όμως,
  • Ταλαιπωρείστε από αϋπνίες; Χρήσιμες συμβουλές για να τις καταπολεμήσετε

    Στριφογυρίζετε στο κρεβάτι όλο το βράδυ χωρίς να σας παίρνει ύπνος; Μετράτε όλη τη νύχτα προβατάκια και σας βρίσκει το πρωί με τα μάτια ορθάνοιχτα; Αν συμβαίνει συχνά, τότε δεν οφείλεται στο ένα παραπάνω καφεδάκι που ήπιατε σήμερα ή στο βαρύ βραδινό που φάγατε. Η αϋπνία, συνήθως, είναι το σύμπτωμα ή ή συνέπεια κάποιας πάθησης.
  • Ουρολοίμωξη: ο καλοκαιρινός εφιάλτης των γυναικών

    Μία από τις χειρότερες εκδοχές διακοπών είναι αναμφίβολα αυτή κατά την οποία υποφέρεις από κάποιο πρόβλημα υγείας. Κι ανάμεσα από όλες τις ενδεχόμενες παθήσεις, η ουρολοίμωξη αποτελεί τον υπ΄ αριθμόν ένα κίνδυνο του καλοκαιριού, καθώς τη συγκεκριμένη περίοδο, οι βουτιές στις πισίνες, η επαφή με την άμμο, η έντονη εφίδρωση και η σεξουαλική (υπερ)δραστηριότητα, περισσεύουν.
  • Γλυκομαννάνη: Φυσικό αδυνατιστικό, χωρίς παρενέργειες

    Η γλυκομαννάνη είναι ένα φυσικό συστατικό που παράγεται από το φυτό μαννάνη Konjac, το οποίο φύεται σε περιοχές της Ανατολής, όπου και χρησιμοποιείται σε επεξεργασμένες ή ανεπεξέργαστες παρασκευές. Η δομή της γλυκομαννάνης, που τη βοηθάει να φτάνει αμετάβλητη στο παχύ έντερο και να αφομοιώνεται από τα βακτήρια που αποικούν εκεί, καθώς και η ιδιότητα της
  • Ποια φρούτα θεωρούνται πιο ωφέλιμα για την υγεία;

    Όλα τα φρούτα αποτελούν θαυμάσιες πηγές θρεπτικών συστατικών, καθώς είναι πλούσια σε βιταμίνες, ιχνοστοιχεία και αντιοξειδωτικά. Σχεδόν όλα αποτελούν σπουδαία πηγή φυτικών ινών, οι οποίες προστατεύουν από τη δυσκοιλιότητα και παρέχουν ενέργεια στον οργανισμό, ρυθμίζοντας παράλληλα το αίσθημα της πείνας. Τα φρούτα ενισχύουν επίσης το ανοσοποιητικό σύστημα, ενώ πολλές μελέτες τα έχουν συσχετίσει με καλύτερη
  • +30 2106839147 +30 6907168447